MUSIC THINKING 4 BUSINESS PEOPLE

CONFERÈNCIES D’ALT IMPACTE

Que els assistents a les meves xerrades surtin eufòrics és un efecte secundari molt satisfactori per a mi, però el meu principal objectiu és fer-los pensar, transformar la seva visió de la realitat perquè puguin anar més enllà del seu dia a dia. El que jo faig com a speaker s’anomena “edutainment”, la combinació d’education i entertainment, és a dir, aprenguem o reflexionem però sempre divertint-nos.

Jo sóc músic multiinstrumentista, i el meu principal instrument és la guitarra elèctrica, que és, sens dubte, el cor del Rock. Utilitza una guitarra elèctrica per impartir una conferència inspiradora és una cosa natural per a mi, encara que l’audiència sempre quedi sorpresa per la combinació de tots dos mons. Per a tots ells sempre és una conferència d’alt impacte que mai no oblidaran.

TEMÀTIQUES DE LES MEVES XERRADES

 

En la fusió de rock i empresa treballo molts conceptes empresarials, sempre des del pensament disruptiu i innovador que em permet el fet de portar la música amb mi. Alguns dels principals temes que tracto són aquests:

 

  1. Lideratge, treball en equip, intel·ligència d’equips, equips dirigits per la passió, equips d’alt rendiment …
  2. Creativitat, co-creació, innovació … (innovar és veure el que tots veuen i pensar el que ningú no havia pensat …)
  3. Transformació Digital (els músics vam ser dels primers a passar per això …)
  4. Adaptació al canvi, reinvenció, sortir de la zona de confort
  5. La fórmula López-Dickinson de l’ÈXIT … (quin millor exemple d’èxit que el d’una banda de rock immortal …?)
  6. Conversió de clients en FANS (perquè els FANS són els millors clients, aprenguem de qui només té FANS: els músics!)
  7. Gestió emocional (perquè la raó ens guia, però les nostres emocions decideixen …)
  8. Gestió amb pocs recursos ( “l’enemic de l’art és l’absència de limitacions” … deia Orson Welles …)
  9. Etc … etc … etc …

Catàleg de conferències disponibles

Com a conferenciant dono ponències de diverses temàtiques en castellà, anglès i català. Demana més informació i pressupostos en salva@salvarock.es

1. CONFERÈNCIES PER A EMPRESES I CONGRESSOS

  • ROCKvolució Empresarial: conferència a mida, sobre diversos conceptes relacionats amb l’empresa: lideratge i equips, adaptació al canvi, reinvenció, zona de confort, innovació, gestió emocional, adopció tecnològica, conversió de clients a FANS, etc … És una conferència que imparteixo amb la meva guitarra.
  • LA REVOLUCIÓ DEL GIN-TONIC: conferència específica sobre el fenomen dels Gin & Tonics com a cas d’èxit empresarial. En ella comparteixo les 7 claus que expliquen com un producte ennitxat s’ha convertit en una moda massiva.
  • SPEAKTACULAR (conferència premium / obra de teatre per a empreses): és una conferència triple i teatralitzada que imparteixo juntament amb altres dos grans speakers: Joan Plans i Albert Bosch. Més informació a http://www.speaktacular.net

2. CONFERÈNCIES PER A EMPRENEDORS

  • EMPRENDRE EN CLAU DE ROCK: és una conferència orientada a emprenedors per estimular-en la seva aventura i oferir-los algunes claus d’èxit. La imparteixo amb guitarra elèctrica.

3. CONFERÈNCIES PER A COMUNITATS EDUCATIVES I PER A ESTUDIANTS

  • ROCKvolució Educativa: conferència específica per a col·lectius docents d’universitats i centres educatius, on comparteixo les meves reflexions i experiències com a professor de diverses universitats i escoles de negoci. La imparteixo amb guitarra elèctrica.
  • Benvinguts al Joc!: conferència específica per a estudiants universitaris d’últim curs i joves que estiguin a punt d’incorporar-se al mercat laboral. Els explico les regles del “joc laboral” en clau de videojoc per transmetre’ls les claus per tenir èxit en les seves vides.

4. CONFERÈNCIES ESPECÍFIQUES SOBRE TEMES DE MÀRQUETING (sense guitarra elèctrica)

Es tracta de conferències sobre temes de nova frontera del màrqueting (s’imparteixen SENSE guitarra):

  • La Glamurització com a estratègia de Màrqueting: Basant-me en tres casos molt coneguts (Nespresso, el fenomen del Running i la revolució dels gin-tònics) presento reflexions i estratègies per rellançar, revaloritzar, rejovenir i reposicionar categories de productes clàssiques que en alguns casos, s’havien convertit en “commodities”.
  • El Màrqueting de les Emocions: La raó guia, però les emocions decideixen. En aquesta conferència reflexiono sobre el disseny emocional en profunditat, sobre el comportament del consumidor, i sobre estratègies per convertir els clients en fans a través de la innovació i l’ús d’emocions en el disseny de productes i serveis. Coca Cola, Harley Davidson, Apple, Port Aventura, DGT són algunes marques que treballen intensament amb emocions.
  • Consumer Centricity: posar el consumidor al centre: Som a l’Era del Consumidor, però què vol dir això exactament? Per què hem i com podem posar al consumidor al centre de la nostra estratègia empresarial? Pot un sol ciutadà enfonsar una empresa en 10 dies? Com es pot gestionar una e-Crisi? Què és una BlogStorm? Aquesta és una conferència sobre el poder del consumidor i el nou equilibri de poders que estableix la Societat de la Informació.
  • L’Era de les Marques Activistes: la propera frontera del màrqueting (basada en el meu article “L’era de les marques activistes” i en el meu nou article en coautoria amb el Prof. Philip Kotler “Using the market vote to improve company performance”): Es pot construir un món millor a través del màrqueting, del comportament del consumidor i dels propis mecanismes del mercat…?. Els ciutadans votem cada 4 anys als polítics que exerciran el poder. Però cada dia votem amb els nostres euros a les marques que comprem. Aquesta és una conferència per inspirar les empreses per competir millor i alhora construir un món millor per a tothom.
  • Del monòleg a la conversa: Pot una marca CONVERSAR amb el mercat…?: Abans, els mercats eren transaccions. Avui els mercats són converses. Els consumidors estan conversant animadament al mercat, recolzats en Internet i les Xarxes Socials. Les primeres empreses que aconsegueixin participar amb èxit en la conversa del mercat tindran un avantatge competitiu enorme, però … les empreses saben conversar? Com és una conversa entre una empresa i el mercat? Quin és el codi? Quina és la fórmula? Aquesta és una conferència sobre les noves fórmules de comunicació entre les marques i els seus mercats.