Com compondre la teva Marca Personal a ritme de ROCK!

Res no m’agrada tant com construir un nou projecte, creatiu i potent, i més si és amb una de les millors expertes en ocupabilitat i marca personal com és la Cristina Mulero. Ja estem escalfant motors. Us presento el nostre primer post on obrim el pot de les essències …

UN NOU ENFOCAMENT PER A ESDEVENIMENTS D’ORIENTACIÓ LABORAL

Hi ha quatre factors clau que garanteixen l’èxit d’un esdeveniment d’orientació laboral: que sigui d’Alt Impacte, que sigui Memorable i que sigui Transformador, i el quart, per descomptat, és que sigui un Èxit de Convocatòria.

D’alt impacte perquè els assistents es concentrin en el que estan presenciant i guardin els seus mòbils a la butxaca. Memorable perquè els missatges romanguin en la seva memòria durant molt de temps, idealment per sempre. I transformador perquè la seva manera de pensar i afrontar la seva realitat quedi modificada i enriquida.

D’altra banda, per aconseguir un èxit de convocatòria l’esdeveniment ha de ser atractiu i noticiable. Cal fer arribar el missatge a tots, i ha de parlar-se de l’esdeveniment abans, durant i després d’ell.

Les dificultats per a qui organitza un esdeveniment d’aquest tipus sempre són les mateixes: assegurar l’assistència i aconseguir una bona valoració dels assistents … però també aconseguir bons ponents i coordinar bé els seus continguts. Aquests han de reforçar-se mútuament i no resultar contradictoris perquè els assistents necessiten missatges clars. L’esdeveniment ha de ser fluid, ha de tenir ritme, ha de tenir un bon inici i un millor final. Que els assistents s’emportin el millor dels records, i que surtin plens d’energia i determinació.

I on és la novetat …? Per què llegir aquest post …? Doncs perquè hi ha bones notícies …

La bona notícia es diu “COM COMPONDRE LA TEVA MARCA PERSONAL A RITME DE ROCK”, un projecte creat per Salva Rock (@viajerosonico), expert en Marketing i “Music Thinking”, escritor i reconegut ‘speaker’ i músic alhora, i Cristina Mulero ( @cristinamulero) experta en marca personal i autora del llibre “Saltar de la Peixera. Una història de Marca Personal “.

La nostra proposta combina per un cantó un contingut actualitzat i motivador sobre la importància de desenvolupar la nostra pròpia marca per tenir èxit en aquest nou entorn laboral, i per l’altre una experiència musical amb potents reflexions que pretenen transformar la forma en què pensem sobre els nostres talents i potencial. Tot això plantejat comun exercici pràctic i vivencial que promou la participació activa dels assistents.

Sabem que aquest esdeveniment compleix amb els quatre factors clau que comentem al principi. A més, Informació, Reflexió, Emoció i Participació estan garantits, amb la música com a element dinamitzador i creador d’una atmosfera “al més pur estil d’un concert de rock”.

Un producte que està a l’avantguarda de les últimes tendències en formació: l’EDUTENIMENT (aquesta especial combinació d’aprenentatge i entreteniment).

Vols generar un esdeveniment únic, diferent i d’alt impacte?

Salva Rock i Cristina Mulero t’expliquen amb més detall a:

cmc@cristinamulero.es

salva@salvarock.es

Sense comentaris

Postejar un comentari